• 1390/10/29 - 13:35
  • 30
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

تشرف گروهی تعدادی از همکاران به کربلای معلی

جمعی از همکاران مدیریت منابع انسانی و امور عمومی دانشگاه به همراه تعدادی دیگری از همکاران معاونت توسعه دانشگاه به صورت گروهی مشرف به زیارت کربلای معلی، نجف اشرف، کاظمین و سامرا شدند.

السلام علیک یا اباعبداللّه الحسین(ع)

    

با عنایت و لطف حقتعالی و تلاش و مساعدت امور رفاهی دانشگاه، جمعی از همکاران شاغل در مدیریت منابع انسانی و امور عمومی به همره تعداد دیگری از همکاران معاونت توسعه دانشگاه و دیگر مراکز دانشگاه به زیارت کربلای معلی و نجف اشرف مشرف شدند. در این سفر که حدوداً 9 روز (از 30/9/90 لغایت 9/10/90) به طول انجامید، افرادی ازجمله آقایان یزدی، حسن زاده، پورصادقی، هاشمی و خانم چیت ساز از  مدیریت منابع انسانی و امور عمومی به همراه تعدادی دیگر از پرسنل دانشگاه نظیر آقایان ردکار، صبوری، آهی و خانمها قربانی، سلیمی، مقدم، عسگری و یگانه به همراه خانواده های خود حضور داشتند. در این سفر به یادماندنی، افراد فوق به زیارت حریم ملکوتی و اماکن متبرکه نجف اشرف، کربلای معلی، کاظمین و سامرا نائل آمدند.

 

 

 

     لازم به توضیح است که این سفر معنوی و باصفا با تلاشها و زحمات امور رفاهی و مساعدت مسئولین دانشگاه صورت گرفت و امید است با ادامه و تداوم این سفرهای زیارتی، همه همکاران عزیز بتوانند وجود خویش را از برکات و عنایات ائمه معصومین و اهل بیت (ع) سیراب نمایند.

    جا دارد از تلاشها و پیگیری های همه کسانی که موجب فراهم شدن این کار شدند خصوصاً از امور رفاهی دانشگاه تشکر لازم بعمل آید.

 

 

 

 

  • گروه خبری : اخبار معاونت توسعه
  • کد خبر : 6922
کلمات کلیدی