• 1393/12/13 - 07:41
  • 57
  • زمان مطالعه : 3 دقیقه

تجلیل از جامعه مهندسی دانشگاه

طی مراسمی که بمناسبت روز مهندس و با حضور تعدادی از مسئولین دانشگاه برگزار گردید تعدادی از همکاران مهندس دانشگاه مورد تجلیل و تقدیر قرار گرفتند.

به مناسبت زاد روز حكيم فرزانه ايراني خواجه نصير توسي و روز مهندس، در مراسمی جمعی از مهندسان فعال در دانشگاه علوم پزشکی قم مورد تقدیر قرار گرفتند.
در این مراسم که با حضور رییس دانشگاه، تنی چند از معاونان، مدیران و مهندسان بخش‌های مختلف دانشگاه علوم پزشکی قم برگزار شد، دکتر ایرانی‌خواه ضمن تبریک زاد روز خواجه نصیرالدین توسی و گرامیداشت مقام مهندس تصریح کرد: هدف از برگزاری این آیین‌ها در وهله اول تقدیر و تشکر از کسانی است که در حوزه‌های مختلف هر سازمانی به انجام وظیفه مشغولند اما هدف دیگر آن توجه به این نکته است که با یادآوری نام و یاد بزرگان دین، علم و ادب، آنان را به عنوان سرمشق و الگو در کارهای خود قرار دهیم.
دکتر ایرانی‌خواه ضمن تشکر از زحمات مهندسان فعال در حوزه سلامت استان ابراز داشت: امیدوارم بتوانیم با الگو قرار دادن بزرگان و مفاخر کشور و استفاده از دستاوردهای علمی آنان، موجبات پیشرفت و توسعه هر چه بیشتر کشور را فراهم آوریم.
ایشان در ادامه با یادآواری زحمات شهدای جامعه مهندسی در دوران جنگ تحمیلی و بهره‌گیری از ابتکارات و خلاقیت‌ها در مواجهه با مشکلات و کمبودها افزود: امروز همانند آن زمان باید با استمداد از همان روحیه ایثارگری، بر مشکلات غلبه کرد و به دبنال رفع نواقص بود.
رئیس دانشگاه در ادامه اضافه کرد: با بیان مشکلات و طرح موضوع در جلسات، کاری از پیش نمی‌روند و لازم است با همدلی، همفکری، خلاقیت و نوآوری و به دور از بروکراسی‌های متداول اداری، به دنبال پیشبرد اهداف و انجام وظایف بود تا به نتیجه بهتر و حاصل بیشتر دست یافت.
دکتر اکرمی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه ضمن تشکر از زحمات و تلاش‌های کارکنان واحدهای فنی و مهندسی، فناوری اطلاعات و بهداشت ابراز داشت: از همکاران عزیز که هر یک به سهم خود تلاش می‌کنند تا اهداف دانشگاه محقق شود تقدیر می‌نمایم.
ایشان با بیان این نکته که باید به جایگاه مهندسی در سازمان‌ها توجه ویژه‌ای شود ادامه داد: شما دوستان و همکاران ارجمند، یکی از اصلی‌ترین سرمایه‌های دانشگاه به شمار می‌آیید زیرا اعتبارات مادی سازمان در اختیار شماست و انجام کاهای عملیاتی بر عهده شما گذاشته شده است.
در ادامه مهندس محمدی مسئول دفتر فنی دانشگاه ضمن ارائه گزارشی از اقدامات این دفتر در تامین، توسعه و نگهداشت منابع فیزیکی دانشگاه گفت: همکاران من سعی کرده‌اند علیرغم محدودیت‌های مالی و پیچیدگی‌های ساختمانی مراکز درمانی، تمام تلاش خود را در انجام وظائف به کار بندند.
وی در ادامه افزود: با توجه به نیاز روزافزون دانشگاه به توسعه منابع فیزیکی و مرمت ساختمان‌های فرسوده دانشگاه، نیاز است با ایجاد یک ساز و کار، ضمن انجام پروژه‌ها بر اساس اولویت، رضایت کاربران نهایی نیز تامین شود.
در این مراسم آقای دکتر میلانی معاون غذا و دار، آقای دکتر شریفی رئیس دانشکده بهداشت، آقای مهندس کیال مدیر آمار و فن آوری اطلاعات و ارتباطات و مهندس برآزنده کارشناس مسئول بهداشت حرفه‌ای ضمن تبریک روز مهندس، گزارشی از حوزه کاری خود را ارائه دادند.
در خاتمه این مراسم تعدادی از مهندسین دانشگاه با اهداء لوح تقدیر مورد تقدیر قرار گرفتند.
ضمن سپاسگزاری از اقدام مسئولین دانشگاه در جهت تجلیل از همکاران فعال و پرتلاش دانشگاه، پیشنهاد می شود تقدیر از واحدهای صنفی دانشگاه به گونه ای تنظیم و اجرا شود که همه صنوف و واحدهای دانشگاه را شامل شده و همه همکاران پرتلاش دانشگاه مورد توجه قرار گیرند.























  • گروه خبری : اخبار معاونت توسعه
  • کد خبر : 18640
کلمات کلیدی