• 1393/06/04 - 08:06
  • 21
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

تبریک هفته دولت و روز کارمند.

معاونت توسعه دانشگاه ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان رجائی و باهنر، هفته دولت را به همه مسئولین و کارمندان عزیز دانشگاه تبریک عرض می نماید. تبریک به کسانیکه خدمت صادقانه، خالصانه و بی منت به مردم عزیز ارائه می نمایند.

بسم الله الرحمن الرحیم

      انقلاب اسلامی ایران با ارائه مدل ینو، مدمی و مکتبی از حکومت داری و سیاست و کسب اسقلاب و آزادی و رد هر نوع تسلط زورگویان بر سرزمین و منابع انسانی و طبیعی خویش به عنوان الگوئی برای تمامی ملت های آزادی خواه و مسلمان تبدیل شده است. مردم متدین و وفادار کشور غزیزمان با تحمل سختی های فراوان و پشت سر گذاشتن توطئه های مختلف، قدرت و عظمت خود را که الهام گرفته از اسلام عزیز است بر جهانیان نشان داده و در راه آرمان های ملی و اسلامی خود همچنان مقاوم و استوار ایستاده است این ملت بزرگ شایسته بهترین خدمت ها است و بر همه دولت مردان و مسئولین کشور لازم است که شکرانه این نعمت بزرگ را بجا آورده و از هیچگونه خدمتی در این زمینه دریغ ننمایند، بی تردید کارمندان پر تلاش که خود نیز جزئی از این ملت می باشند قدر فرصت خدمت به مردم عزیز را دانسته و در انجام وظایف قانونی و اخلاقی خود و ارائه خدمات خالصانه به مراجعان کوتاهی نخواهند کرد.

      معاونت توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی استان قم ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای دولت خصوصاً شهیدان رجائی و باهنر، هفته دولت و روز کارمند را به مسئولین و کارمندان پرتوان و کوشای دانشگاه تبریک گفته و توفیقات روزافزون الهی را در خدمت بیش از پیش به هم استانی های عزیز و زوار محترم کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س) که از تمام نقاط عالم به شهر مقدس قم عازم می شوند را از خداوند متعال خواستار می باشد.

بی تردید کسانیکه خدمات صادقانه، خالصانه و بی منت به این مردم عزیز ارائه می کنند شایسته تقدیر هستند و چه تقدیری شایسته تر از لبخند رضایتی که بر چهره خدمت گیرندگان می نشیند.

 

  • گروه خبری : اخبار معاونت توسعه
  • کد خبر : 16387
کلمات کلیدی