• 1393/10/17 - 12:59
  • 21
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

تاکید بر ضرورت اطلاع رسانی بیشتر در خصوص بیمه تکمیلی درمان

مدیر امور عمومی دانشگاه گفت: همفکری و تعامل ارکان مختلف دانشگاه موجب تقویت سطح خدمات و پیشبرد هرچه بهتر امور می شود.

مدیر امور عمومی دانشگاه گفت: همفکری و تعامل ارکان مختلف دانشگاه موجب تقویت سطح خدمات و پیشبرد هرچه بهتر امور می شود.
در نخستین نشست رابطان رفاهی دانشگاه که در سالن شهید احدی دانشگاه علوم پزشکی قم برگزار شد، دیدگاه ها و سوالات همکاران پیرامون بیمه تکمیلی درمان کارکنان مورد بررسی قرار گرفت.
مدیر امور عمومی دانشگاه در این جلسه توضیحاتی در خصوص اقدامات انجام گرفته در راستای افزایش سطح ارائه خدمات در حوزه رفاهی دانشگاه بیان کرد و گفت: پوشش بیمه تکمیلی کارکنان دانشگاه در سطوح مختلف از جمله این اقدامات بود که همسو با طرح تحول نظام سلامت برنامه ریزی و عملیاتی شد.
آقای احمدی با ابراز خرسندی از تشکیل نخستین نشست رابطان رفاهی دانشگاه ادامه داد: همفکری و تعامل ارکان مختلف دانشگاه موجب تقویت سطح خدمات و پیشبرد هرچه بهتر امور می شود.
وی با اشاره به اینکه رابطان رفاهی می بایست نسبت به تعهدات بیمه تکمیلی اشراف داشته باشند و موارد مربوطه را از طریق اداره امور رفاهی و شرکت بیمه پیگیری کنند گفت: بسیاری از سوالات و مشکلات پیش آمده از جانب همکاران در خصوص بیمه تکمیلی ناشی از عدم آگاهی آنها نسبت به قرارداد بیمه تکمیلی است که باید با راهنمائی مناسب مرتفع گردد.
در ادامه جلسه همکاران رفاهی واحدهای مختلف به بیان دیدگاه ها و سوالات خود در خصوص بیمه تکمیلی درمان دانشگاه پرداختند.
همچنین در این جلسه آقای سپهری فر نماینده شرکت بیمه البرز طرف قرارداد این دانشگاه در امورات بیمه تکمیلی درمان گزارشی از روند بیمه تکمیلی بیان کرد و به سووالات مختلف همکاران حاضر در جلسه در خصوص بیمه تکمیلی پاسخ داد.
تدوین و ابلاغ شرح وظیفه رابطان رفاهی،  اطلاع رسانی بیشتردر خصوص بیمه تکمیلی درمان و پیش بینی نصب تابلو اعلانات ویژه امور رفاهی در مراکز و ستاد دانشگاه و واحدهای تابعه،  ارسال مشکلات و درخواست های همکاران پیرامون بیمه تکمیلی از طریق اتوماسیون اداری به شرکت بیمه طرف قرارداد، عودت مدارک درمانی برگشتی همکاران جهت رفع نقص، تشکیل ماهانه جلسات رابطان رفاهی دانشگاه پیرامون موضوعات مختلف مرتبط با امور رفاهی کارکنان از جمله مصوبات این جلسه بود.
شرکت بیمه طرف قرارداد  دانشگاه نیز متعهد شد تمامی هزینه های درمانی کارکنان دانشگاه که تا پایان آذر ماه مدارک درمانی ارائه نمودند حداکثر تا 25/10/1393 بررسی و مبالغ خسارتی را به حساب همکاران واریز نماید.


















  • گروه خبری : اخبار امور عمومی
  • کد خبر : 17996
کلمات کلیدی