• 1396/03/04 - 09:57
  • 43
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری جلسه شورای مدیران در بیمارستان شهید بهشتی

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی قم در این جلسه بر ضرورت خرید متمرکز کیف های بهداشتی و لباس پرسنل تاکید کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی قم در این جلسه بر ضرورت خرید متمرکز کیف های بهداشتی و لباس پرسنل تاکید کرد.
دکتر اکرمی در جلسه شورای مدیران این دانشگاه و مراکز آموزشی درمانی که در بیمارستان شهید بهشتی قم برگزار شد، به تبیین اهمیت خریدهای متمرکز کیف های بهداشتی و لباس پرسنل پرداخت.
اصلاح فرآیند اسقاط لوازم و تجهیزات اداری و پزشکی به منظور کاهش لوازم و تجهیزات اسقاطی، توجه ویژه به تشکیلات اداری و استخدامی در مراکز، حرکت به سمت حذف اسناد کاغذی و مجاب نمودن سازمان های ذیربط به پذیرش اسناد الکترونیکی، لزوم برنامه ریزی بهتر برای سال 1396 و حرکت برمبنای برنامه ریزی های انجام شده، توجه به محدودیت منابع و بهینه نمودن هزنیه ها و استفاده از تجربیات دانشگاه های موفق در فرآیندهای مشترک از دیگر مواردی بود که دکتر اکرمی به آنها اشاره کرد و از مدیران مربوطه خواست این موارد را بررسی و پیگیری کنند.
آقای حمیدی پارسا مدیر برنامه ریزی منابع مالی، بودجه و پایش عملکرد هم در این جلسه توضیحاتی در خصوص ضوابط اجرایی بودجه سال جاری و همچنین وضعیت اعتباری مراکز در سال گذشته و مقایسه شاخص های درآمد و هزینه ارائه کرد.
در این جلسه مقرر شد در خصوص نحوه خرید متمرکز محصولات کیف بهداشتی و لباس پرسنل جلسه ای با حضور مدیران امور عمومی-حقوقی-مالی و بودجه و مدیران مراکز با محوریت مدیریت امور عمومی تشکیل و  نتیجه به معاون توسعه دانشگاه اعلام شود.
ارسال مشکلات مراکز با سازمان های بیمه گر جهت بررسی در نخستین جلسه کمیته بیمه و منابع، مطالعه و رعایت کامل ضوابط اجرایی بودجه امسال، بررسی نحوه اقدام و عملیاتی شدن فرآیند اسکن مدارک بیمارستانی، ارسال شاخص ها و وضعیت اعتباری ارائه شده برای تمامی مراکز از دیگر مصوبات این جلسه بود.
آقای صباغیان مدیرعامل مرکز آموزشی درمانی شهید بهشتی هم در این جلسه به بیان برخی از مشکلات این بیمارستان پرداخت.
ارائه گزارش از وضعیت  HISو لزوم پشتیبانی بهتر شرکتهای طرف قرارداد IT و بهینه سازی اتاق های سرور و مدارک پزشکی از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود.












  • گروه خبری : اخبار معاونت توسعه
  • کد خبر : 26895
کلمات کلیدی