• 1395/09/18 - 10:51
  • 38
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

برگزاری اولین همایش کشوری مدیران/ رؤسای توسعه سازمان و تحول اداری دانشگاهها و دانشکده های علوم پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی قم

اولین همایش کشوری مدیران/ رؤسای توسعه سازمان و تحول اداری دانشگاهها و دانشکده های علوم پزشکی طی روزهای 13 و 14 آذرماه به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی قم برگزار شد.

در این همایش که در آن مدیران/ روسای توسعه سازمان و تحول اداری دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کشور حضور داشتند در خصوص تحولات ساختاری در طرح تحول نظام سلامت، برنامه ریزی و هماهنگی، تشکیلات ستاد دانشگاه ها و بیمارستان ها، چالش های سامانه مهندسی مشاغل، توسعه مدیران و ... بحث و تبادل نظر صورت گرفت.
در متن بیانیه پایانی مقرر شد:
در راستای توسعه و تحول در سازمان در حوزه سلامت، مدیریت های توسعه سازمان و تحول اداری تلاش نمایند تا با عبور از رویکردهای سنتی نگاه به تشکیلات به سمت ایجاد ساختارهای پویا و مبتنی بر دانش با هدف ایجاد بستر تسهیل ساز برای انجام مأموریت های محوله به واحدهای تابعه وزارت بهداشت و درمان حرکت نمایند و تمام سعی و تلاش و همکاری خود را جهت ارائه سناریوهای ساختاری متناسب با طرح تحول سلامت ارائه نمایند.
همچنین مقرر شد مدیران توسعه سازمان و تحول اداری، موضوعات مطروحه در همایش را به عنوان وظایف اصلی و مورد انتظار مدیریت های مزبور مورد تأکید دهند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

  • گروه خبری : اخبار معاونت توسعه,اخبار تحول
  • کد خبر : 25575
کلمات کلیدی