• 1393/11/30 - 12:31
  • 24
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
برگزاري كارگاه آموزشي

برگزاري كارگاه آموزشي « آشنايي مديران و مسئولين مراكز با مفاهيم بودجه ريزي عملياتي»

به همت مديريت برنامه ريزي بودجه و پايش عملكرد، كارگاه آموزشي « آشنايي مديران و مسئولين مراكز با مفاهيم بودجه ريزي عملياتي» و لزوم تكميل فرمهاي تفاهم نامه به عنوان گام اول برگزار گرديد.

جلسه توجيهي « آشنايي با مفاهيم بودجه ريزي عملياتي و لزوم تكميل فرمهاي تفاهم نامه به عنوان گام اول » در روز5 شنبه 30 بهمن ماه با حضور جناب آقاي دكتر اكرمي معاون توسعه مديريت و منابع، جناب آقاي مهري مدير مالي دانشگاه، جناب آقاي حميدي پارسا مدير برنامه ريزي بودجه و پايش عملكرد و نيز جمعي از مديران و مسئولين مراكز تابعه برگزار گرديد.

 

در ابتداي جلسه دكتر اكرمي ضمن تاكيد بر اهميت مقوله بودجه ريزي عملياتي ابراز اميدواري نمود كه با برگزاري اين كارگاه آغازگر كاري خواهيم بود كه ثمرات خير آن در سالهاي آينده براي مجموعه دانشگاه علوم پزشكي و مردم استان كه دريافت كننده خدمت هستند مشاهده خواهد شد.

 

در ادامه جناب آقاي مهري آماده بودن زيرساخت حسابداري تعهدي مبني بر استخراج بهاي تمام شده از سال آينده را بيان نموده و بر اهميت فراهم نمودن پيش شرط هاي لازم جهت استقرار بودجه ريزي مبتني بر عملكرد تاكيد نمودند.

آقاي حميدي پارسا نيز توضيحاتي درخصوص اينكه گرايش به بودجه ريزي عملياتي در سراسر جهان روز به روز در حال افزايش بوده و ايران نيز مانند ساير كشورها بودجه ريزي عملياتي را به منظور بهبود برنامه ريزي بودجه اي و مديريت منابع مالي خود پذيرفته است ارائه نمودند. ايشان تاكيد كردند : مبادله تفاهم نامه با معاونتها و نهايتا ابلاغ بودجه و تخصيص اعتبار به معاونتهاي مربوطه و نظارت بر اجراي صحيح مقررات بودجه و ارائه راهكارها و راهنماييهاي لازم در مصرف اعتبارات به عهده مديريت برنامه ريزي بودجه و پايش عملكرد مي باشد.

حميدي پارسا با ذكر چند مثال نحوه تكميل فرمهاي « برنامه هاي جاري » و « برنامه هاي توسعه اي » در تفاهم نامه عملياتي را توضيح داده و در پايان جلسه به سوالات مطرح شده از سوي حاضران پاسخ دادند.

 

  • گروه خبری : اخبار بودجه
  • کد خبر : 18489
کلمات کلیدی