• 1394/04/25 - 10:26
  • 31
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بررسی طرح پرداخت مبتنی بر عملکرد در جلسه شورای مدیران

در جلسه شورای مدیران دانشگاه علوم پزشکی قم طرح پرداخت مبتنی بر عملکرد مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در جلسه شورای مدیران دانشگاه علوم پزشکی قم طرح پرداخت مبتنی بر عملکرد مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
در این جلسه که با حضور معاون و مدیران توسعه دانشگاه و مدیران مراکز آموزشی درمانی برگزار شد، در ابتدا مدیران مراکز آموزشی درمانی گزارشی از اقدامات انجام گرفته در راستای اجرای طرح پرداخت مبتنی بر عملکرد بیان کردند.
معاون توسعه دانشگاه با اشاره به دستور العمل های ابلاغی وزارت متبوع برای اجرای طرح پرداخت مبتنی بر عملکرد گفت: هریک از مدیران مربوطه می بایست با احصاء نواقص و ارائه نظرات کاربردی این طرح را در مسیر اجرای هر چه بهتر قرار دهند.
دکتر اکرمی افزود: مدیران بیمارستانی باید برای پرداخت حق الزحمه مبتنی بر عملکرد سال 1394 محاسبات فروردین ماه این طرح با همکاری کارشناسان دانشگاه اقدامات لازم را انجام دهند.
در این جلسه مدیر امور عمومی دانشگاه هم گزارشی از نحوه طرح تجمیع بیمه ها بیان کرد و گفت: این طرح نیز با توجه به سیاست ها و در نظر گرفتن صرف و صلاح دانشگاه و ارائه خدمات مطلوب به همکاران در نظر گرفته شده است.
احمدی در ادامه با بیان گزارشی از چگونگی استعلام بیمه تکمیلی درمان گفت: در استعلام بهاء صورت گرفته از شرکت های بیمه مورد تائید دانشگاه، سوابق شرکت ها در ارائه خدمات بیمه تکمیلی منظور و نهایتاً یکی از شرکت ها که تائید کننده نظرات دانشگاه بود و پیشنهاد مناسب تری داشت برنده استعلام بهاء شد.
در این جلسه همچنین مقرر گردید برای خرید خدمات پرستاری در قرار داد جدید، پرداخت ها به صورت متمرکز از طریق دانشگاه انجام گیرد و مدیران مراکز نیازهای خود را به دانشگاه اعلام کنند.














  • گروه خبری : اخبار معاونت توسعه
  • کد خبر : 20233
کلمات کلیدی