• 1394/10/19 - 12:54
  • 29
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بررسی روند اجرای قرارداد بیمه تکمیلی درمان کارکنان

جلسه مشترک رابطان رفاهی مراکز درمانی با ریاست شرکت بیمه البرز شعبه قم برگزار شد.

 

جلسه مشترک رابطان رفاهی مراکز درمانی با ریاست شرکت بیمه البرز شعبه قم برگزار شد.
در این جلسه که رابطان رفاهی و مسوولان واحدهای درآمد مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی قم و کارشناسان و مسوولان شرکت بیمه البرز شعبه قم حضور داشتند، راهکارهای ارائه خدمات مناسب بیمه تکمیلی درمان به کارکنان این دانشگاه با استناد به قرارداد فی مابین بررسی شد.
رضایی رئیس شرکت بیمه البرز شعبه قم در این جلسه با بیان گزارشی از روند اجرای بیمه تکمیلی درمان کارکنان در سال جدید گفت: این شرکت با افزایش مراکز درمانی و پاراکلینیکی طرف قرارداد و واگذاری امکان صدور معرفی نامه و بررسی موارد مربوط به حوزه پاراکلینیکی به نمایندگی سپهری فر از تمام ظرفیت ها برای تسریع در پرداخت خسارت درمانی و گسترش ارائه خدمات استفاده می کند.
وی با اشاره به امکان پذیرش کپی کارت بیمه تکمیلی در مراکز درمانی زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی قم جهت دریافت خدمات پاراکلینیکی افزود: با اجرای این طرح که با همکاری این شرکت و مدیریت امور عمومی و تعامل مراکز درمانی انجام شد، سطح رضایتمندی بیمه شدگان افزایش یافته است.
رئیس شرکت بیمه البرز شعبه قم به جایگاه و نقش مهم رابطان رفاهی مراکز درمانی در اجرای هر چه بهتر روند اجرای قرارداد بیمه تکمیلی درمان اشاره و خاطرنشان کرد: با ایجاد زمینه مناسب تعامل و همکاری این شرکت با رابطان رفاهی در مراکز درمانی موارد مرتبط با بیمه تکمیلی درمان به نحو مناسب اطلاع رسانی و مشکلات و نیازها نیز در اسرع وقت پیگیری و مرتفع می شود.
رضایی ابراز امیدواری کرد، با گسترش سطح اطلاعات رابطان رفاهی در حوزه قرارداد بیمه تکمیلی درمان برخی دغدغه ها و مشکلات احتمالی مرتفع شود.
همچنین در این جلسه برخی رابطان رفاهی و مسوولان واحدهای درآمد مراکز آموزشی درمانی دانشگاه علوم پزشکی قم سوالاتی پیرامون بیمه تکمیلی درمان مطرح کردند که آقایان رضایی رئیس شرکت بیمه البرز شعبه قم و سپهری فر نمایندگی شرکت بیمه به آنها پاسخ دادند.
در ادامه یکی از کارشناسان شرکت بیمه البرز مواردی را در خصوص بیمه تکمیلی درمان، چگونگی بررسی و جمع آوری نسخ درمانی و پرداخت هزینه ها به حاضران در جلسه آموزش داد.

 

  • گروه خبری : اخبار معاونت توسعه,اخبار امور عمومی
  • کد خبر : 22145
کلمات کلیدی