• 1395/09/16 - 10:58
  • 34
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بازدید معاون وزیر بهداشت از روند احداث بیمارستان های فرقانی و نیروگاه قم

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی با حضور در قم از روند احداث بیمارستان های فرقانی و نیروگاه قم بازدید کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی با حضور در قم از روند احداث بیمارستان های فرقانی و نیروگاه قم بازدید کرد.
دکتر صدرالسادات معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی به همراه دکتر ایرانی خواه رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم در بیمارستان در دست احداث فرقانی قم حاضر شده و از نزدیک با روند ساخت این بیمارستان آشنا شد.
تا مهرماه سال 93 این پروژه که تنها 33 درصد پیشرفت فیزیکی داشت بدون استفاده رها شده بود که مجموعه مدیریت دانشگاه علوم پزشکی قم و وزارت بهداشت به فکر اتمام این بیمارستان افتادند.
بیمارستان فرقانی از مهرماه سال 93 مجدد عملیات اجرایی خود را آغاز کرد تا در 24 هزار متر مربع و در 9 طبقه احداث شود. این بیمارستان دارای 11 اتاق عمل بوده و به عنوان یکی از بیمارستان جنرال استان قم در آینده نه چندان دور فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.
در حال حاضر این بیمارستان در مرحله تجهیز است که تخت های بیمارستانی و همچنین تجهیزات مربوط به اتاق عمل، ICU، NICU، مراقبت های ویژه و.... نصب شده است.
همچنین دکتر صدرالسادات امروز با حضور در بیمارستان شهدای نیروگاه از نزدیک با روند احداث این بیمارستان نیز آشنا شد.
بیمارستان شهدای نیروگاه در شش طبقه و با 15 هزار متر زیربنا در حال احداث است که 172 تخت خواهد داشت.
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در حاشیه این بازدیدها ضمن قدردانی از تلاش های صورت گرفته در خصوص احداث این بیمارستان ها گفت: امیدواریم که هرچه سریعتر این پروژه ها به اتمام رسیده و شاهد یک تحول عظیم در زیرساخت های درمانی قم باشیم.

 

  • گروه خبری : اخبار معاونت توسعه
  • کد خبر : 25553
کلمات کلیدی