• 1390/07/24 - 09:18
  • 18
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
خبر

انتشار کتابچه های جدید اداره امور حقوقی

دو جلد کتابچه جدید اداره امور حقوقی دانشگاه با عناوین« گذری بر پرونده های قضائی » و « چیستی و نحوه رسیدگی به تخلفات اداری» منتشر شد

      دو جلد کتابچه جدید با عناوین« گذری بر پرونده های قضائی » و « چیستی و نحوه رسیدگی به تخلفات اداری» با همت اداره امور حقوقی دانشگاه چاپ و در اختیار همکاران عزیز دانشگاه قرار گرفت. این کتابچه ها که در راستای اهداف آموزشی اداره امور حقوقی بمنظور افزایش دانش و آگاهی مدیران و همکاران در زمینه های حقوقی و قضائی تهیه و تدوین شده است همزمان با برگزاری دوره آموزشی «بایسته های حقوقی در محیط اداری» بین شرکت کنندگان در این دوره توزیع گردید. کتابچه « گذری بر پرونده های قضائی» حاوی گزارش چند پرونده قضائی دانشگاه با بیانی ساده و روشی خاص می باشد که مخاطب عزیز را علاوه بر آگاهی از چند پرونده قضائی دانشگاه، با نکته ها و عبرتهای آموزنده نیز آشنا می سازند. در آرشیو اداره امور حقوقی صدها پرونده قضائی و حقوقی وجود دارد که هر کدام حاوی حوادٍث و مطالبی است که در جهت پیشگیری از حوادث قضائی می تواند عبرت آموز باشد از میان پرونده های موجود برخی از آنها که قابل انتشار عمومی می باشد انتخاب و پس از تنظیم بصورت کتابچه در اختیار همکاران دانشگاه قرار می گیرد.

      کتابچه دیگر با عنوان « چیستی و نحوه رسیدگی به تخلفات اداری» می باشد که به علت اهمیت موضوع در دستور کار قرار گرفت و مانند کتابچه قبلی مراحل تولید محتوا و انتشار آن توسط اداره امور حقوقی انجام و در اختیار مخاطبان عزیز دانشگاه قرار گرفت این کابچه با تبیین فرآیند رسیدگی به تخلفات اداری، به انواع تخلفات و تنبیهات مندرج در قانون نیز اشاره می نماید.

      تمام مراحل تولید محتوا، تنظیم و تدوین موضوع و چاپ این کتابچه ها توسط اداره امور حقوقی دانشگاه انجام و با حداقل هزینه ممکن آماده استفاده مدیران و کارکنان دانشگاه شده است. مدیران و دیگر همکاران عزیز جهت تهیه کتابچه می توانند به دفتر اداره امور حقوقی مراجعه و یا مکاتبه نمایند.

  • گروه خبری : اخبار معاونت توسعه
  • کد خبر : 6075
کلمات کلیدی