• 1396/06/09 - 12:21
  • 47
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

انتخاب رؤسای هیئت های ورزشی دانشگاه علوم پزشکی قم

در نخستین مجمع عمومی رشته های فوتبال، والیبال و تیراندازی رؤسای هیئت های ورزشی انتخاب شدند.

در نخستین مجمع عمومی رشته های فوتبال، والیبال و تیراندازی رؤسای هیئت های ورزشی انتخاب شدند.
مدیر امور پشتیبانی و رفاهی دانشگاه علوم پزشکی قم با اعلام این خبر گفت: در این جلسه که با حضور نمایندگان ورزشکاران، داوران، مربیان و مراکز تابعه دانشگاه در سالن شهید احدی برگزار شد، هریک از نامزدهای تصدی مسوولیت هیئت های ورزشی به ارائه برنامه های خود در رشته های مختلف پرداختند.
وی افزود: پس از تبادل نظر و ارائه برنامه های پیشنهادی و پس از رأی گیری از میان نامزدهای حاضر در جلسه، رؤسای هیئت های ورزشی دانشگاه علوم پزشکی قم در رشته های فوتبال، والیبال و تیراندازی تعیین شدند.
مدیر امور پشتیبانی و رفاهی دانشگاه علوم پزشکی قم ادامه داد: بر این اساس آقای داود زمانی با کسب 9 رأی موافق از مجموع 14 رأی مأخوذه به عنوان رئیس هیئت فوتبال این دانشگاه برای مدت یکسال انتخاب شد.
احمدی گفت: در این مجمع و با شش رأی موافق از مجموع 10 رأی مأخوذه، خانم معصومه آقازیارتی به عنوان رئیس هیئت والیبال این دانشگاه برای مدت یکسال تعیین شد.
وی افزود: همچنین برای هیئت تیراندازی این دانشگاه هم از مجموع یازده رأی خانم مرضیه فراهانی با کسب شش رأی به عنوان رئیس این هیأت انتخاب شد.
مدیر امور پشتیبانی و رفاهی دانشگاه علوم پزشکی قم با تشریح وظایف و فعالیت های هر یک از این هیئت های ورزشی گفت: نظارت بر انجام فعالیت های ورزشی مرتبط بر اساس ضوابط و مقررات، انتخاب نائب رئیس، دبیر و خزانه دار، انجام اقدامات لازم برای تدوین برنامه، تنظیم تقویم سالیانه هیئت، تهیه بودجه مورد نیاز و نظارت بر عملکرد مسابقات و برنامه های آموزشی از جمله وظایف رؤسای هیئت های ورزشی است.
احمدی تصریح کرد: با توجه به اینکه در سایر هیئت های ورزشی تنها یک کاندیدا جهت تصدی مسوولیت وجود داشت، با تصویب کمیته ورزش دانشگاه رؤسای سایر هیئت ها انتخاب شد.






  • گروه خبری : اخبار معاونت توسعه,اخبار امور عمومی
  • کد خبر : 27690
کلمات کلیدی