• 1395/03/12 - 13:34
  • 81
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

امکان اقامت همکاران دانشگاه علوم پزشکی قم در شهر چابکسر+عکس

امکان اقامتی همکاران دانشگاه علوم پزشکی قم در شهر چابکسر فراهم شد.

امکان اقامتی همکاران دانشگاه علوم پزشکی قم در شهر چابکسر فراهم شد.
مدیر امور عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم با بیان اینکه با هدف توسعه کمی و کیفی خدمات رفاهی همکاران و با موافقت ریاست و اعضای هیئت رئیسه دانشگاه امکان اقامتی همکاران دانشگاه از سال گذشته در شمال کشور فراهم شده است افزود: پس از اتمام قرارداد سال گذشته این دانشگاه با مجتمع یاس در نوشهر امسال نیز پس از بررسی و ارزیابی های لازم، شرایط امکان اسکان همکاران در مجتمع اقامتی گردشگری سرولات چابکسر انجام گرفت.
احمدی با اشاره به عقد قرارداد یکساله این دانشگاه با مجتمع اقامتی گردشگری سرولات چابکسر گفت: طبق برنامه ریزی صورت گرفته و برابر با سهمیه های اعلامی، یکصد نفر از کارکنان دانشگاه ماهانه می توانند از امکانات این مجتمع استفاده نمایند.
وی با بیان اینکه در حال حاضر سهمیه هر یک از مراکز ستادی و بهداشتی و درمانی به تناسب نیروی انسانی شاغل در هر مرکز اعلام و اطلاع رسانی شده است افزود: پیش بینی می شود در مجموع ماهانه 600 نفر از کارکنان دانشگاه و خانواده آنها در قالب گروه های مختلف به چابکسر اعزام شوند.
وی ادامه داد: در هر دوره امکان اقامت سه شب و چهار روز برای همکاران در نظر گرفته شده است.
مدیر امور عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم سهم پرسنل دانشگاه جهت استفاده از این خدمات را برای هر دوره مبلغ 2 میلیون و 250 هزار ریال اعلام کرد و گفت: هریک از کارکنان دانشگاه می توانند به همراه 5 نفر از اعضای خانواده از واحدهای دو خوابه این مجتمع در مدت تعیین شده استفاده کنند.
احمدی افزود: این واحدهای اقامتی دارای امکاناتی از قبیل آب، برق، گاز، آشپزخانه، پخت و پز، ظروف مورد نیاز، وسایل گرمایشی و سرمایشی، سرویس بهداشتی، پارکینگ و ساحل اختصاصی می باشند.
























































  • گروه خبری : اخبار معاونت توسعه,اخبار امور عمومی
  • کد خبر : 23977
کلمات کلیدی