• 1395/12/29 - 12:00
  • 48
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

افزایش و نوسازی ناوگان اورژانس 115 قم

با هدف ارتقاء خدمات درمانی بخشی از ناوگان حمل و نقل اورژانس 115 قم در سال 95 نوسازی شد.

با هدف ارتقاء خدمات درمانی بخشی از ناوگان حمل و نقل اورژانس 115 قم در سال 95 نوسازی شد.
مدیر امور عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم با بیان اینکه از ابتدای امسال تعداد 11 دستگاه آمبولانس به ناوگان فوریت های پزشکی این دانشگاه بمنظور تقویت خدمت رسانی به شهروندان و مسافران در حوادث مختلف اضافه شده است افزود: این تعداد آمبولانس به تناوب و پس از اختصاص سهمیه از سوی وزارت بهداشت پلاک گذاری و تحویل اورژانس 115  می شود.
احمدی افزود: تعداد  9  دستگاه از این آمبولانس ها بر اساس قرارداد وزارت متبوع از شرکت سی میزن آلمان و 2 دستگاه آمبولانس دیگر هم از شرکت ایران خودرو دیزل خریداری و تحویل این دانشگاه شده است.
وی ادامه داد: تاکنون پنج دستگاه از این آمبولانس ها پس از طی مراحل قانونی، پلاک گذاری و به اورژانس 115 قم تحویل داده شده است.
مدیر امور عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم اظهار داشت: پیش بینی می شود در سال 96 هم با پیگیری های انجام شده بخشی از ناوگان حمل و نقل اورژانس قم نوسازی و چند دستگاه آمبولانس دیگر تحویل این دانشگاه شود.
احمدی تصریح کرد: با اضافه شدن آمبولانس های جدید به اورژانس 115 استان ناوگان حمل و نقل این مرکز نوسازی و ظرفیت ارائه خدمات درمانی مناسب و سریع به حادثه دیدگان و مصدومان در حوادث مختلف افزایش می یابد.












  • گروه خبری : اخبار معاونت توسعه,اخبار امور عمومی
  • کد خبر : 26358
کلمات کلیدی