• 1393/10/04 - 09:35
  • 21
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

اعزام بیش از یک هزار نفر از همکاران به مشهد مقدس از ابتدای خرداد ماه امسال تاکنون

ماهانه630 نفر از کارکنان دانشگاه علوم پزشکی قم و خانواده آنها از امکانات و خدمات هتل آپارتمان سیوان طرف قرارداد دانشگاه در مشهد مقدس استفاده می کنند.

ماهانه630 نفر از کارکنان دانشگاه علوم پزشکی قم و خانواده آنها از امکانات و خدمات هتل آپارتمان سیوان طرف قرارداد دانشگاه در مشهد مقدس استفاده می کنند.
مدیر امور عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای ارائه خدمات رفاهی به کارکنان دانشگاه و خانواده های آنها گفت: به همین منظور در سال جاری هتل آپارتمان سیوان در مشهد مقدس برای استفاده همکاران پیش بینی شد.
آقای محمد احمدی با بیان اینکه در حال حاضر و در هر گروه اعزامی از این دانشگاه به مشهد مقدس 15 نفر از کارکنان دانشگاه به همراه خانواده از خدمات رفاهی پیش بینی شده در هتل آپارتمان سیوان استفاده می کنند ادامه داد: در هر گروه اعزامی از طریق دانشگاه سه شب و چهار روز امکان اقامت برای همکاران در نظر گرفته شده است.
وی از اعزام یک هزار و 100 نفر از همکاران به مشهد مقدس از ابتدای خرداد ماه امسال خبر داد و گفت: طبق برنامه ریزی انجام گرفته تا پایان قرارداد این دانشگاه با هتل آپارتمان سیوان در مشهد مقدس بیش از یک هزار و 800 نفر از کارکنان دانشگاه از این خدمات بهره مند می شوند.
مدیر امور عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم با بیان اینکه در سال جاری ظرفیت اسکان همکاران در مشهد مقدس 50 درصد افزایش یافته است اظهار داشت: سال گذشته روزانه 10 اتاق برای اسکان همکاران و خانواده های آنها در نظر گرفته شده بود که این میزان در سال 93 به 15 اتاق افزایش یافته است.
 احمدی افزود: با هدف ارائه خدمات رفاهی هر چه بیشتر به همکاران در سال جاری، امکان استفاده از غذای هتل آپارتمان طرف قرارداد این دانشگاه در مشهد مقدس به صورت نیم بهاء در وعده نهار و شام فراهم شده است.
وی با تاکید بر اینکه مجموعه مدیریتی این دانشگاه از همه ظرفیت ها برای ارائه خدمات رفاهی به همکاران استفاده می کند تصریح کرد: امسال به همراه معرفی نامه مشهد به همکاران، یک فرم نظر سنجی نیز در اختیار آنها قرار می گیرد تا بتوان ضمن ارزیابی خدمات ارائه شده در راستای بهبود و ارتقاء امکانات تلاش کرد.

 

  • گروه خبری : اخبار امور عمومی
  • کد خبر : 17826
کلمات کلیدی