• 1394/03/07 - 13:15
  • 44
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

استقرار نیروی های پشتیبانی در بیمارستان سیار عاشقان ولایت

جلسه هماهنگی کمیته پشتیبانی ایام جشن نیمه شعبان و بیمارستان سیار عاشقان ولایت برگزار شد.

جلسه هماهنگی کمیته پشتیبانی ایام جشن نیمه شعبان و بیمارستان سیار عاشقان ولایت برگزار شد.
مدیر امور عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم در این جلسه که مسوولان ادارات زیر مجموعه این مدیریت حضور داشتند، با اشاره به اهمیت پیش بینی امکانات لازم در ایام 13، 14 و 15 خرداد گفت: در این ایام طبق ارزیابی های صورت گرفته حجم عظیمی از زائران مسافران در قم حضور دارند.
احمدی با بیان اینکه تدابیر لازم جهت به کارگیری نیروی انسانی و تجهیزات پشتیبانی این ایام برنامه ریزی و پیش بینی شده است گفت: کارکنان حوزه پشتیبانی پیش از برپایی بیمارستان سیار عاشقان ولایت تا پایان زمان خدمت رسانی این بیمارستان در مسجد جمکران فعالیت خواهند داشت.
وی پیش بینی نیروی خدمات، تاسیسات، راننده، تدارکات و تامین ملزومات مورد نیاز جهت ارائه خدمات هرچه بهتر را از جمله برنامه های این مدیریت درایام تعطیلات نیمه شعبان برشمرد و افزود: با توجه به حجم زائران و مسافران در این ایام امکان دپوی تجهیزات و داروی مورد نیاز نیز در نظر گرفته شده است.
مدیر امور عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم همچنین با اشاره به ماموریت ویژه مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان در این ایام افزود: کمیته پشتیبانی تمهیدات لازم جهت نیازهای پشتیبانی این مرکز را پیش بینی کرده است.












  • گروه خبری : اخبار معاونت توسعه,اخبار امور عمومی
  • کد خبر : 19683
کلمات کلیدی