• 1396/11/21 - 09:22
  • 93
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

آغازعملیات اجرایی احداث مرکز خدمات جامع سلامت و پایگاه اورژانس قم

عملیات اجرایی احداث مرکز خدمات جامع سلامت و پایگاه اورژانس ۱۱۵ قم همزمان با ایام الله دهه فجر در قم آغاز شد.

عملیات اجرایی احداث مرکز خدمات جامع سلامت و پایگاه اورژانس ۱۱۵ قم همزمان با ایام الله دهه فجر در قم آغاز شد.

دکتر ایرانی خواه رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم، در این مراسم که با حضور استاندار قم برگزار شد گفت: این مراکز در زمینی به متراژ 450 متر و به ارزش تقریبی 4 میلیارد و 200 میلیون تومان توسط حاج آقا تولیتی خیر محترم واگذار شده است.
وی بیان داشت: عملیات احداث این مرکز نیز توسط حاج آقا محرابی و حاج آقا عبدالهی دیگر خیران سلامت استان احداث می شود که منشا خیر و برکت خواهد بود.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم به نقش بارز خیرین حوزه سلامت اشاره کرد و گفت: خیرین نقش موثری در امر سلامت و بهداشت دارند که همواره شاهد این نقش در سطح استان هستیم.
سيد مهدي صادقي استاندار قم نیز، طي سخناني به نقش بارز خیرین اشاره کرد و گفت: نقش خيرين در توسعه و عمران استان خصوصا در بخش سلامت چشمگير است.
استاندار قم با بيان اينكه بدون كمك مردم، دولت نمي تواند مسائل زيرساختي كشور را مرتفع كند افزود: خداوند متعال پاسخگوي صدقه ي جاريه و عمل خير اين عزيزان خواهد بود.
شايان ذكر است اين مركز سلامت و پايگاه اورژانس، طي دوسال، با اعتبار معادل 42 ميليارد ريال و در زميني به مساحت 450 متر مربع در خيابان 75 متري عمار ياسر توسط خيرين نيكوكار ساخته خواهد شد.



 

  • گروه خبری : اخبار معاونت توسعه
  • کد خبر : 28865
کلمات کلیدی