ساختار معاونت
پیوندها

آمار بازدید کنندگان
بازديدکنندگان اين صفحه: 11014
بازديدکنندگان امروز: 397
کل بازديدکنندگان: 4243568
بازديدکنندگان آنلاين: 7
زمان بارگزاري صفحه: 1.7316 ثانيه
شرح وظایف
شرح وظایف اداره كارگزینی:

ـ مطالعه قوانین و مقررات استخدامی و اظهارنظر در مورد نحوه اجرای قوانین و مقررات مورد عمل.
ـ اتخاذ تدابیر لازم بمنظور پیشرفت و بهبود امورجاری.
ـ پیش بینی احتیاجات پرسنلی سازمان متبوع و اقدام در مورد تأمین این احتیاجات.
ـ شركت در كمیسیونها و جلسات مختلف.
ـ تهیه گزارشات لازم.
ـ تهیه ضوابط و دستورالعمل های لازم .
ـ استخدام و معرفی كارمندان واجد شرایط لازم جهت انجام مشاغل مورد نظر.
ـ برنامه ریزی و سرپرستی امور مختلف كارگزینی.
ـ رسیدگی به پیشنهادات و تقاضای واصله مربوط به امور استخدام, تبدیل وضع استخدامی, ترفیع, گروه, بازنشستگی و تعیین برقراری حقوق بازنشستگی یا وظیفه.
ـ انجام امور مربوط به تعاون, بیمه و رفاه كارمندان.
ـ تهیه پیش نویسهای كارگزینی از قبیل پیش نویس احكام انتقال، ترمیم حقوق، مرخصی، معذوریت، ترفیع، اضافه كار و نظیر آن با اطلاع مقام مافوق و با رعایت قوانین و مقررات مربوطه.
ـ رسیدگی به فرمهای پرشده استخدامی بمنظور حصول اطمینان از صحت پاسخ آنها.

اداره كارگزینی دارای قسمتهای زیر می باشد:
ـ كارگزینی هیأت علمی.
ـ كارگزینی استخدام.
ـ كارگزینی طرح لایحه.
ـ كارگزینی رایانه و حقوق و مزایا.
ـ كارگزینی امور بازنشستگان.
ـ كارگزینی نقل و انتقالات.
ـ كارگزینی رفاهی.
ـ واحد طبقه بندی مشاغل.