ساختار معاونت
پیوندها

آمار بازدید کنندگان
بازديدکنندگان اين صفحه: 5013
بازديدکنندگان امروز: 1972
کل بازديدکنندگان: 4242857
بازديدکنندگان آنلاين: 9
زمان بارگزاري صفحه: 3.6505 ثانيه
مسئول خوب

 

چگونه مسئول خوبي باشيم؟

 *ايجاد انواع ارتباطات با كارمندان و نيز تنظيم نحوه رفتاري كارمند تماما بدست كارفرمايان و رئيسان و مديران است.

*اگر آنان نسبت به ارباب رجوع بي احترام باشند كارمندان نيز چنان خواهند بود. ولي اگر با مراجعه كنندگان و خود كارمندان همراه با انصاف و احترام برخورد كند اين نيز در رفتار كارمندان تكرار خواهد شد. اغلب روسا نمي دانند از آنها چه چيزهايي انتظار مي رود.

  ذيلا ده مورد كه رئيس را در تامين يك فضاي كاملا مناسب كاري كمك خواهد کرد ذكر مي گردد:

 *لجام را در دست خود بگيريد روسا الگوهاي رفتاري و كاري در تمام زمينه ها هستند. از اين وضعيت خود اطمينان حاصل فرماييد.

*با كارمندان خود با احترام برخورد كنيد.

*تعارفات و تمجيدات را گاهگاه براي كارمندان خود در نظر بگيريد بدانيد كه مردم پس از تشويق موثرتر از قبل كار مي كنند.

*اطمينان حاصل كنيد كه انتقاد شما عادلانه است. اين امر باعث مي شود كه با لطف و مهرباني انتقاد را بپذيريد.

*به استقلال ديگران احترام بگذاريد. از نظرات ديگران استقبال كنيد حتي زمانيكه آنها از چگونگي انجام كارهايتان انتقاد كنند.

*همكاران را به اسم صدا بزنيد اين يك ابتكار شخصي است.

*تواضع داشته باشيد و زمانيكه به شما مراجعه مي كنند (كارمندان) و نياز دارند كه با شما صحبت كنند از آنها بخواهيد بنشينند و هنگام خروج از دفتر شما بعد از يك صحبت طولاني براي خداحافظ از جاي خود برخيزيد. با كارمندي كه از مرخصي برگشته يا غيبت ديگري داشته است دست بدهيد و مودبانه خوش آمد گويي كنيد.

*به كارمندان خود اعتماد كنيد و بدانيد مديريتي موفق است كه تفويض اختيار كند.

                                                                                                                                                             

         باموفقیت روزافزون